♥Veckans Stolthet/Glädje v.21♥

Hej på er!
 
 Då var det dags att sammanfatta ännu en fin vecka som varit fylld av både skratt och värme. Vädret har mesta dels varit ganska fint bara enstaka dag där vinden varit lite små kylig. Men jag njuter något enormt av att sommaren är på gång. Nu längtar jag jätte mycket till att kunna ta mitt första doppet I sjön utan att bli för kall. I övrigt har veckan flutit på ganska okej däremot har jag mått sådär nu under helgen men det är nog för allt roligt jag gjorde tidigare i veckan. Så nu får det blir ett par lugnare dagar av återhämtning. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått tag på en ny sommarklänning.
 
Kommit ut i solen ett par
gånger.
 
 Behandling Nr 12 gick super
bra.
 
Hälsat på farmor med syrran och
Saturnus.
 
Haft väldigt bra aptit.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0