BH trubbel...

Tjo!
 
I början av veckan påbörja jag jakten på att få tag på en ny bygellösa bh till mig då min gamla börjar bli utsliten och dem övriga jag har i gaderoben är för små i omkretsen och i axelbanden. Det gör på riktigt ont att bära dem så jag tänkte jag måste försöka få tag på en ny som sitter bättre men utbudet visa sig vara en ren katastrof så jag fann ingen bh alls och i 3 av 4 butiker hade dem inte ens min storlek så nu överväger jag istället försöka sy om dem jag har liggandes i gaderoben. Så får jag hoppas min plan gällande dem fungerar så bra som jag hoppas. Som tur har min päron en symaskin som jag kan låna för att testa min idé någon dag när ork finns över. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0