Höstlov ute på ön...

Tjo!
 
 Vad jag har njuter av att få vara här ute på landet med två av syskonbarnen och mina päron så klart. Visst har det kommit in regn över ön men inte så mycket som dem varnat för och det är vi så glada för det innebär att vi kunnat vara ute en stund varje dag så barnen fått springa eller snarare hoppa av sig lite av all den energin dem har. För det är en av få saker dem faktiskt tjafsat om så är just det enda enkel hopprepet vi har där ute. Men det löste dem tillslut med att göra lite olika stationer så dem kunde byta av med bandy, fotboll eller rockring medans den andra hoppa med hopprepet. Sen har det blivit i alla fall ett varv runt åkern under veckan för mig och min guddotter så jag kunde fota lite höstbilder att ha som minnne. kramiz<3
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0