♥Veckans Stolthet/Glädje v.44♥

Hej på er!
 
Då har barnens höstlov lidit mot sitt slut och det är dags att sammanfatta en vecka som kanske inte riktigt blev som jag hade hoppats men som ändå blev ganska fin ändå. Resan ut med barnen gick super bra och dem var minst lika taggade som mig med att få återförenas med ön igen. Dock åkte jag på febertoppar under mitten av veckan och det tog hårt på kroppen. Men som tur hade jag med mig massor av pyssel till barnen att hålla på med medan jag låg och vila mig. Nu under helgen har febern avtagit men känner mig sliten i kroppen. Så nu blir det vila fram till min tripp på Torsdag som jag helst inte vill skjuta upp då jag har ett viktigt möte inbokat för att fixa formgjutna öronproppar. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/tacksam/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Kommit ut en kort stund i trädgården för frisk luft
nästan varje dag.
 
Haft så mysigt och roligt med barnen trots mitt mående.
 
Fått tag på nya gardiner till min matsal hemma i stan.
 
 Orkat fota lite höstbilder att ha som minne.
 
Min älskade pappa gjorde en egendesignad
vägglampa till min hall hemma.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0