♥Veckans Stolthet/Glädje v.45♥

Hej på er!
 
 Denna veckan har verkligen varit extremt tuff på så många plan. Den börja ju med att jag fick avboka min behandling för jag var helt slut efter febertopparna förra veckan. Men så här i efterhand var det nog bara bra att jag tog vilodagar helt fram till min lilla gbg tripp för den resan vart ju rätt tuff ändå. Men trots att den var extremt tuff så vart jag så stolt att jag ändå kom iväg för jag har verkligen saknat Gbg och min kompis så mycket. Jag har ju alltid dragits lite extra till kära Göteborg så det kändes så fint att jag efter över ett år äntligen fick komma dit igen. Veckan må ha varit både tuff och lugn men det finns några extra saker jag är extra stolt/glad över och som jag lär bära med mig. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Kämpat på med måltiderna trots illmående.
 
Att jag har vänner som är bra på att stötta mig
när jag har de extra kämpigt.
 
Jag har äntligen fått komma till Volvo Museum.
 
 Äntligen beställt formgjutna öronproppar.
 
Hittat ett nytt favorit tandkräm.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0