♥Veckans Stolthet/Glädje v.47♥

Hej på er!
 
 Då börjar denna tuffa vecka lida mot sitt slut och ingen är nog så glad över det som jag. Under dagarna denna veckan har jag mått skit i kroppen och jag har även haft symtom som jag bara förknippar med mensen men någon sådan dök aldrig upp konstigt nog. Däremot har symtom för mens klingat av nu igen så något med menscykeln måste de varit som ställde till det rejält under veckan. I övrigt har jag mest bara tagit beslut om att dra i handbromsen när det kommer till vissa saker. Något som såklart aldrig är kul, men så vitkigt för att jag ska klara av det allra viktigaste om dagarna nu. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra Stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Fått se helt magiska solnedgångar från
balkongen.
 
 Haft god aptit.
 
 Fått hjälp av TT att få fram allt julpynt.
 
 Varit iväg på fotvård.
 
Det har äntligen snöat så det blir
lite ljusare om dagarna. 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0