Helt mör i kroppen idag...

Tjo på er!
 
 Idag vakna jag upp med världens träningsvärk i hela kroppen efter 30 min masssage igår. Jag känner mig därmed lite otymplig idag men förhoppningsvis klingar träningsvärken av inom de närmsta dagarna och jag bara känner en avlsappnaden känsla i axlarna. Men med tanka på de spänningarna jag oftast har i axlar och nacke är det inte så konstigt att man känner sig öm och mör efter masssage där massören får ta i som tusan för att försöka mjuka upp lite av spänningarna åt gången. Nu är det dessutom knappt en vecka kvar innan jag förhoppningvis får vanlig akupunkturbehandling igen. Så efterlängtat det med då de förmodligen kommer få bort spänningarna ännu mer. I övrigt tar jag bara en dag i taget just nu då kroppen är kaos överlag särskilt min puls. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0