Välbehövlig vila nära naturen...

Hej!
 
Igår återförenats jag ätnligen med min älskade ö som jag älskar så mycket min inte haft möjlighet att besöka sen i början av augusti när pappas sommarsemester tog slut. Jag ska vara helt ärligt har jag tvekat en del under veckan om jag verkligen skulle följa med ut även denna helgen då koppen mår kasst just nu. Men min älskade far övertalade mig med orden "Du behöver en paus nu och bara vara nära naturen" Och ja, han hade rätt även denna gång. Detta var precis det jag behövde efter kämpat med många motgångar senaste veckorna. Jag behövde få andas frisk sjöluft och vara nära naturen för att hitta tillbaka till mig själv och min kämparglöd. Kramiz<3
 
Än blommar det i trädgården
 
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0