♥Veckans Stolthet/Glädje v.40♥

Hej på er!
 
Så har denna veckan passerat förbi en snabb fart och det får man nog vara glad över för oj vad min kropp satt mitt tålamod på prov. Tyvärr har kroppen strejkat såpass mycket denna veckan nu när höstkylan kommit och detta har gjort att jag fått ställa in saker som jag sett framemot. Det tar liksom alltid emot att behöva avboka/ställa in något men jag måste verkligen lyssna på kroppen om jag ska härda ut all smärta som jag redan har just nu. Men trots att veckan inte varit enkel så har jag fått små ljusa stunder som jag kommer se tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Wiirah var på besök över helgen.
 
Kom iväg till rehab i Tisdags.
 
 Pappa kom med mammas nybakade bullar
i mängder.
 
♥ Njutit lite av solen.
 
♥ Vilat regelbundet under dagarna.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0