Uppdatering om min virkning...

Hej!
 
Många av mina senaste inlägg har ju varit ganska tunga så idag tänker jag att ni istället ska få en liten uppdatering hur det går med vikningen för mig. Som mågra av er minns så höll jag på med en mössa i våras, den valde jag dock sätta på paus under sommaren då jag kände jag ville göra något mer somrigt. Så istället för mössan valde jag att lära mig göra en form av "mormors/farmorsrutor". Det har varit många misstag på vägen så har inte hunnit göra så många rutor än som sen ska virkas ihop till en liten duk i mitt fall. Men måste säga att jag tycker det är ett roligt projekt även om det är många moment att hålla reda på med sin vimsiga ME-hjärna. Kramiz<3
 
Mönster kommer från fantastiska BautawitchHar ni inte kikat in den sidan så har ni missat något. Finns så mycket fint och där mycket även går att köpa i kit. Nästa projekt för mig lär absolut vara att beställa ett kit för att göra någon form av nalle i sammetsgarn.
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0