Usch nu kommer kylan...

Hej!
 
 Vädret har gått från soligt och varmt till lite mer molnigt och kallt. Jag fryser så himla mycket nu och det märks att vi går mot kallare årstiden allt mer och ni som känner mig vet att jag inte ser framemot det utan längtar snarare redan efter vår/sommar igen. Men har i alla fall fått tag på ett par riktigt gosiga tröjor jag kan bära hemma i lägenheten och såklart har jag redan plockan fram värmefilten att ha när jag ligger i soffan och vilar. 
 
Mitt mående är la inte super bra just nu och jag känner mig verkligen extremt matt i kroppen men tacksamt nog är smärtorna inte så intensiva idag så som dem varit under de senaste veckorna. Så förhoppningsvis kanske man kan få lite sömn under kommande nätterna. Det enda uppdrag jag har för dagarna är att äta och vila allt annat får till största del prioriteras ner eller bort för orken tar slut alldeles fort. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0