♥Veckans Stolthet/Glädje v.35♥

 Hej på er!
 
 Ännu en vecka har flugit förbi och det är dags att sammafatta den så gott det går. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men veckan starta relativt lugn med att jag hade lilla F hos mig ett dygn och det gick rätt bra bortsett från den långa natten som det blev för mig men vad gör det när man har en trollungen som sprider så mycket värme och kärlek hos en. I övrigt var planen att jag skulle ringt massa samtal under veckan men då nätterna varit kaos har jag inte orkat det utan istället fått ta vilodagar. Det är så det blir ibland. Jag får göra nytt försök med samtalen nu under kommande veckan istället. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Jag och lilla F fick klart pusslet.
 
Känt mig väldigt glad trots allt.
 
 Ätit massor av god mat.
 
♥ Äntligen fått lite ordning inne i mitt
"hobby-rum".
 
kommit ut i friska luften en stund.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0