♥Veckans Stolthet/Glädje v.36♥

 Hej på er!
 
 Usch denna veckan har varit allt annat än bra. Jag har verkligen känt mig som ett vrak inombords och gråtit i så många timmar. Allt detta tillföljd av ett dåligt samtal som gav mig en klump i magen av panikångest. Så det är nog inte förrän nu under helgen jag börjat känna en gnutta glädje igen eller i alla fall för en stund för jag gråter fortfarande i omgångar. Men även om veckan varit tuff både fysiskt och psykiskt så har jag små guldkorn från de fina stunderna. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/tacksam/glad över denna veckan. Kramiz❤
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Tacksamheten över att ha personer som
tar emot mig när jag faller.
 
♥ Har fortsatt med mitt nuvarande
virkningsprojekt.
 
 Hade en helt magisk lördag med min
far och Elwii.
 
Ätit sushi två kvällar, en gång köpt och
en gång hemmagjord av syrran.
 
Gjorde en päronkaka på päron från ön.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0