♥Veckans Stolthet/Glädje v.37♥

Hej på er!
 
Så har ännu en vecka lidit mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Jag måste säga att denna veckan flutit på ganska bra trots mycket smärta i kroppen. Jag har lagt mycket fokus på avslappning innan läggdags och framförallt genom att ligga på spikmattan och bara andas. Visserligen har grannarna lyckats störa mig ibland med sin musik men det får man väl tåla en fredag/lördag kväll tänker jag. I övrigt tycker jag mina avslappningsstunder varit helt underbar för att varva ner efter dagens alla vardagliga utmaningar som man har. Så dem stunderna kommer jag nog fortsätta med lite då och då. Här kommer ytterligare fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Träffat min bästis en stund.
 
♥ Haft ett par riktigt fina dagar med solsken.
 
 Testade på att göra pappas goda lyx-sallad och
jag lyckades få den lika god som honom.
 
Kom iväg på ett möte som gick super bra.
 
Haft bra aptit.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0