♥Veckans Stolthet/Glädje v.38♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta denna kaos veckan som börja med ett sms om att det skulle vara akut vattenavstängning i området pga akut vattenläcka någonstans. Ett sådant sms vill man inte vakna upp till på en måndag och dessutom stod det att de skulle öppna upp brandposter i området så man skulle kunna hämta vatten där. Då vet man att de kan ta ett tag innan läckan är lagad. Så jag packa ihop mina viktigaste saker i all hast och begav mig till mina päron istället. Men ni ska inte tro att kaoset sluta där utan som pricken över i:et fick även mensen för sig att dyka upp som ett brev på posten så det var ju tur jag lämna mitt hem ett par dygn. Sen fortsatte bara veckans kaos i ett. Det är inte förrän nu i helgen jag känt att all den där oturen börjat vända. Men mitt i allt kaos har jag ändå haft ett par fina stunder så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Tagit mig igenom dagarna trots allt kaos.
 
Fått 3st nya självlysande pussel av pappa.
 
 Vågat testa en annan form av akupunktur än den
jag fick innan sommmaren.
 
Fick låna hem ett jätte fint pussel av en kompis.
 
Firat syrran och Orion´s födelsedag.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0