♥Veckans Stolthet/Glädje v.29♥

Hej på er!
 
 Denna veckan starta verkligen inte som jag hade tänkt mig. Jag vakna nämligen upp med öm hals och svåra smärtor i kroppen och en märklig känsla något som fick mig inse att jag inte bara vaknat upp med problem med halsen utan även åkt på feber med feberfrossa därav de skarpa smärtorna som känns som knivar i hela benmärgen. Så de första dagarna av veckan vart allt annat än enkla och jag försökte få tiden gå igenom att då och då pussla mellan vilostunderna för att lindra panik som jag får av att ha problem med halsen. Något som gick sådär då jag sluta med att jag la helt däckad i sängen eller i solstolen i skuggan. Tacksamt nog varade feber bara ett par få dagar och de ömma i halsen gick sakta ner. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan trots att den varit en rejäl utmaning. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Lagt pussel.
 
 Har ätit ganska bra trots halsen.
 
 Blev ett kvällsdopp nu under helgen när jag äntligen
mådde bättre igen.
 
 Vädret har varit underbart.
 
Klappar mig själv på axeln för att jag härda ut starten av denna
veckan.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0