♥Veckans Stolthet/Glädje v.30♥

Hej på er!
 
 Denna veckan startade jag faktiskt med att åka hem från ön ett par dagar. Detta för att träffa min bästis en sväng innan hon ska bli mamma igen. Sen kände jag att jag behövde en liten paus från mina päron och istället få lite egentid. Dagarna hemma i stan vart jätte lyckade och vädret var ganska bra borsett från en liten skur i Onsdags. När jag kom tillbaka till ön i Torsdags hade min ena systerson Eza kommit dit. Så vi har hängt nu ett par dagar. Vilket vart otroligt mysigt. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad/tacksam över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Byggt ihop det lego jag fick när jag fyllde år.
 
 Sett helt magiska regnbågar.
 
 Lyckades ha en fin andakt i fredags för A då vi inte kunde närvara
på begravningen.
 
 Blivit bjuden på en super god lunch av min kompis V.
 
Känt mig väldigt tillfreds denna veckan.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0