♥Veckans Stolthet/Glädje v.31♥

Tjo!
 
 Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka av denna sommaren och denna har vart väldigt intensiv men också så mysig. Veckan börja ganska lugn och i Onsdags var jag och grabben i en av kyrkorna här på ön som hade musikkväll medans mina föräldrar fick besök av en gammal vän som dem knappt träffat på 27 år. Tror aldrig jag känt mig så bekväm med att någon som kommer på spontanbesök som med honom. I vanliga fall brukar jag få extrem ångest inför plötsliga besök men denna gången gick det så himla bra. Så denna veckan har turligen nog varit ganska ångestfri för mig, vilket känts helt underbart. Här kommer ytterligare fem små guldkorn från veckan som nu lider mot sitt lut. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Blivit en del kvällsbad.
 
 Besökt slottet en sväng.
 
 Min syster med minstingen Z kom över helgen.
 
 Skördat bönor för första gången i år.
 
 Farmors bror är ute med sködertröskan och det
väcker så många fina barndomsminnen.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0