♥Veckans Stolthet/Glädje v.32♥

 Hej kära ni!
 
 Denna veckan startade upp med ganska tuffa smärtor och troligen beror det på att jag överasträngt mig något senaste tiden. Så denna veckan har jag haft som mål att bara ta det lugn och njuta det allra sista av semestern. När ni läser detta sitter jag i bilen påväg hem från mitt älskade paradis. Bara tanken på att återvända till stan och verkligenheten med alla dess krav skapar enorm ångest inom mig. Det är som stenarna tunger ner axlarna redan. Men jag hoppas det känns lite bättre om ett par dagar när man kommit in i rutinerna hemma igen. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna sista veckan på ön under pappas semester. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Pappa fixade min garderob då mitt enda hyllplan rasa lagom
när han kom hem med nya skivor.
 
 Plockat lite kantareller jag kan frysa in och ha under höst och vintern hemma.
 
 Tagit ett sista dopp här på ön för i år.
 
 Legat en hel del i solstolen och bara lyssnat på ljudböcker.
 
 Äskar att bo i min lilla koja här ute på ön, det tar verkligen emot
att det snart är dags att flytta in till dem andra.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0