♥Veckans Stolthet/Glädje v.33♥

Hej på er!
 
 Då är man tillbaka i stan igen efter ett par veckor på ön. Det känns alltid så märkligt att landa hemma i lägenheten igen. Det tar verkligen ett par dagar att komma in i rutinerna här hemma. I tisdags ringde jag i alla fall vc för att förnya mina recept, något som gick åt skogen då samtalet bröts efter knappt 1 min in i samtalet och mitt i en mening. Ni ska ju inte tro dem ringde tillbaks men tack och lov hade sköterskan lyckats få in i vilka mediciner det gällde. Dock hann ja inte nämna att antalet förpackningar är fel. Men jag orka inte krångla mer med det för helt ärligt var jag rätt lack efteråt utan jag får vänta tills läkaren hör av sig längre fram. Men trots att jag vart smått irriterad i början av veckan så har slutet av veckan vart så mycket trevligare istället. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Jag har haft lilla F hos mig ett dygn.
 
 Vart ute på ön under helgen.
 
 Träffat syrran och lilla Z en liten stund.
 
 Testat våra päron i trädgården och dem är så goda
redan.
 
 Vågade ringa vårdsamtal trots all ångest.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0