♥Veckans Stolthet/Glädje v.34♥

Tjo!
 
 Så var en ny vecka i stan här och denna eckan startade med att mitt äldsta syskonbarn börja gymnasiet. Min lilla bebis har blvit så stor att hon snart är vuxen. Galet vad tiden springer iväg nu när man är äldre jämför när man själv var barn. Jag hoppas så att hon kommer trivas bra på sin valda skola och linje. I övrigt har min vecka varit ganska lugn. Haft förvånadsvärt lite inbokat vilket är skönt, så vart lite av en återhämtnigsvecka för min del. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över i veckan:
 
 Åt en helt magisk pastarätt på en restaurang.
 
 Haft besök av älskade Elwii.
 
 Haft myskvällar med tända ljus och lugnande musik.
 
 Orkat pussla ett par stunder med nackkrage/stöd.
 
 Att min bästis har fått sitt andra barn.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0