Äntligen en bra vändning...

Hej!
 
 Här flyter dagarna på trots en liten tuff start på veckan. Idag är väl första dagen på veckan som jag börjar se en ljusning gällande min torrhetskänsla i halsen. Nu kanske jag får aptiten tillbaka för att kunna äta fastföda igen och inte bara leva på flytande. Igår fick jag ytterligare ett barn till mig så nu har jag två stycken de sista dagarna innan dem ska skjutsas hem igen. Men vi har haft det så himla mysigt och idag passade vi på att gå ut en stund i snön som kommit under natten. Vi var ute i över 1½ timme innan barnen kände sig klara och ville in i värmen igen lagom när solen började gå ner för dagen. Idag har verkligen varit en bra dag! kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0