Äntligen se ljuset gällande...

Tjo!
 
Som det inte vore nog med allt med kroppen nu så har även min trogna tvättmaskin börjat ge upp helt. Så under senaste månad har jag fått skicka med min tvätt till min mor så hon fått tvätta det åt mig för min tvättmaskin klarar enbart tvätta på korta program med enstaka plagg i trumman. Men jag är inte förvånad det var bara en tidsfråga innan det skulle bli såhär. Efter incidenten för lite mer än en månads sen så har både jag och min far försökt kolla ut en ny och nu inväntar vi bara på att butiken ska få hem någon av de två vi kollat ut som skulle passa i det trånga utrymmet den ska in i. Jag längtar så tills jag får hem en ny! Ni anar inte vad min tvättmaskin utsatt mig för senaste tiden, lovar den klumppen i magen ska bli så skön att slippa sen. Jag har nog som det är med kroppen, vården och allt annat kring min hälsa. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0