♥Veckans Stolthet/Glädje v.5♥

Hej på er!
 
 Denna veckan har varit en blandning av bra och dålig. Min smärtor har varit en rejäl utmaning under denna veckan särskilt när jag fick sätta en medicin på paus för att magen reagerar på den. Så sömnen är riktigt kass just nu. Som tur har jag läkarbesök inbokat på Onsdag nästa vecka och kommer ta upp ett och annat vad det gäller mitt mående. Min kropp må vara i botten men trots det finns de stunder av lycka och glädje också och det är de stunder som ger mig ljus i tillvaron trots allt tufft som är just nu. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad/tacksam över som skett under denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Hälsat på älskade farmor en stund.
 
 Fortsatt att virka söta scrunchies.
 
Fick en mysig mellokväll igår.
 
 Njutit av solen ett par gånger.
 
Fått ett välbehövligt besök av min storasyster över en dagen.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0