♥Veckans Stolthet/Glädje v.7♥

Hej på er!
 
Denna veckan hade jag sett framemot otroligt mycket men det blev inte ritkigt som jag hade tänkt mig då jag i början av veckan fick en torrhetskänsla i halsen. Ni som känner mig väl vet att detta ställer till det för mig, så första dagarna av barnens lov fick jag kämpa med att få i mig mat utan levde mest på vätska faktiskt. Jag tog mig igenom det i alla fall och mot slutet av veckan gick det allt bättre med aptiten. Dock fick jag och barnen ändå ställa in vår utflykt jag hade tänkt vi skulle åka iväg på. Men det tycks inte gått någon nöd på barnen i alla fall. Vi hade det roligt ute i snön i stället och myste hemma i soffan. Ibland det inte som det var tänkt men förhoppningsvis kanske vi kan ta utlfykten någon annan dag. Men trots lite strul med halsen i veckan så har jag ändå haft någorlunda bra stunder. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Fick en mysig vilohelg hos mamma och pappa.
 
 Fått hjälp att dammsuga och moppa golven här hemma.
 
 Fått tag på nya skidbyxor som passar mina
långa ben så jag kan vara ute med barnen utan att frysa ihjäl.
 
 Att jag tagit mig igenom dagarna trots
panikångest.
 
Fått se två av barnen bygga en super fin
snögubbe.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0