Iskall start på det nya året...

Hej!
 
 De första dagarna av detta år har verkligen varit iskalla något som även känns på tempraturen inomhus. Jag är stel som en pinne i kroppen och smärtorna är extrema nu när kroppen spänner sig så i kylan ändå försöker jag klä mig så varmt det går utan att de blir till ett projekt. För är det något som får min puls att dra iväg så är det att klä på och av mig. Dock finns det sin charm med iskylan också och det är ju såklart hur vacker naturen blir när allt är täckt i vitt där allt glittrar. Men kylan är verkligen inte bra för min kropp så nu längtar jag bara till våren och värmen så kanske smärtorna lugnar sig lite igen. Kramiz<3
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0