Mina mål för 2024

Hej!
 
Idag tänkte jag äntligen ta upp några av mina mål för året och det har varit ganska svårt att komma på några rimliga för detta år. Jag känner mig typ blank i huvudet när det kommer till det. Men jag har i alla fall några mål som blivit lite återkommande för mig under de senaste åren och som jag tycker är rimliga för mig och som jag hoppas kunna uppfylla. Kramiz<3
 
 
 Mina största mål i år kommer att vara: 
 
⭐️ Komma iväg på minst 2 resor med övernattning.
 
 
⭐️ Klara av den tuffa striden som väntas nu under
våren.
 
 
⭐️ Bli bättre på att laga större portioner så jag får
matlådor till andra dagar.
 
 
  
Har ni några mål för året? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0