♥Veckans Stolthet/Glädje v.1♥ 2024

Hej på er!
 
 Då är första veckan för detta år redan överstökad och den må ha varit svinkall tempraturmässigt. Vi starta året som vanligt med ett besök på kyrkogården för att tända ett födelsedagsljus för farfar och sen åkte jag, tösen och min far upp till berget för att tösen skulle få åka lite skridskor. Där uppe hade vi det så himla trevligt även om vi mot slutet var rejält kalla. I övrigt har veckan varit ganska tuff då jag haft väldigt ont men trots det har jag som sagt fått en del stunder som jag kommer bära med mig. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
Haft en systerdotter hos mig.
 
 Tagit täta vilostunder för att klara dagarna så
bra det bara går.
 
 Ätit supergod mat och själv lagat en måltid till
min familj.
 
 Besökt min storasyster med familj.
 
Varit helt magiskt att kolla ut på naturen
som glittrar.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0