♥Veckans Stolthet/Glädje v.28♥

Hej!
 
 Så börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Denna har varit intensiv på så många plan. Min bror kom hit ut i början på veckan för att bygga en loftsäng med vår far. Något som gick i rask takt och i onsdags var det mesta av sängen klar för att köras hem. I övrigt har veckan rullat på ganska bra fram tills nu under helgen när vi fick besked om att min farbror återigen behövt åka in akut till sjukhuset i ännu sämre skick. Så nu kan vi bara hålla tummar och tår att han tar sig igenom detta också. Men även om denna veckan också sluta med tråkigheter så har jag ändå hunnit haft några stunder av tacksamhet och glädje. Såhär kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Fått upp den kärleksfulla texten TT skrev till mig.
 
 Bloggen fyller 15 hela år idag.
 
 Tagit mitt första dopp i sjön i år.
 
 Fått upp rullgardiner i mitt rum.
 
Fått tag på vildmarksbyxor så jag kan vara i skogen
utan att få stora bölder av myggen.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0