♥Veckans Stolthet/Glädje v.22♥

Tjo!
 
 Så var det söndag igen och det är dags att sammanfatta ännu en vecka som man tagit sig igenom. Denna veckan har faktiskt känns lite lugnare för min del även om jag haft väldigt ont i kroppen vissa dagardär det varit väldigt blåsigt och kallt ute. Dock gick läkarbesöket i torsdags super bra och det känns som min läkare verkligen tar in mina ord. Vi valde efter många år på samma dos höja en av mina mediciner för natten för att se om det hjälper sömnen samt att jag även ska gå på muskelavslappnande nu fram till uppföljningssamtalet om ca 2½ vecka. Något som vi hoppas ska hjälpa mot smärtorna och spänningarna i nacke/axlar som jag haft i flera månader nu efter bedömningen på rehab i mars. Här kommer fem andra saker jag är också är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3 
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Att pappa var med mig på läkarbesöket som stöd.
 
 Kämpat på bra med maten trots illamående av den nya medicinen .
 
 Falkenbergsrevyn släpptes på svt.
 
 Testat en ny färdig paj som var jätte god.
 
Designen på 100-åringens födelsedagskort börjar bli klar.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0