♥Veckans Stolthet/Glädje v.23♥

Hej på er!
 
 Denna vecka har varit fylld av extremt mycket värme och kärlek kan jag lova. Vädret har till största del varit ganska fint och även om min lilla tur ut i måndags avbröts för pulsen drog iväg så mycket att jag blev svimfärdig trots att jag satt på en bänk precis utanför. Jag har dock fått en rejäl revansch nu i slutet av veckan som spenderades ute på ön med mina föräldrar. Vissa dagar säger pulsen tyvärr ifrån något enormt och då är det bara släppa allt och lägga sig ner snarast möjligt. Den första hela veckan med den nya medicinen har gått ganska bra, vet dock inte om jag känner så stor skillnad som jag hade hoppats på kanske. Men det är ju ett tag kvar innan uppföljning. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Blev äntligen klar med 100-åringens kort.
 
 Flyttat ut till mitt egna rum i garagebygganden på ön.
 
 Ätit den första jordgubben i landet och en massa smultron.
 
 Njutit av att se hela trädgården så full av vackra blommor.
 
Elwii kom till mig inför nästa veckas utflykt.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0