♥Veckans Stolthet/Glädje v.24♥

Hej!
 
 Då har ännu en vecka flugit förbi och det är dags att sammanfatta den. Denna veckan har minst sagt varit tuff både fysiskt och psykiskt. Resan upp för att fira en 100 åring blev extremt smärtsamt för mig även om själva bilresan gick ganska bra då vi gjorde stopp regelbundet både dit och hem. Men dagarna där uppe vart väldigt intensiva något som märktes av på kroppen något enormt på kvällarna när vi landa på stället där vi bodde under besöket. Jag hade både skakningar och spänningar/kramper i kroppen.
 
Tackamt nog är det inte första gången vi bor på det stället så jag känner mig ganska hemma där, vilket lugna paniken en aning samt att jag delade rum med Elwii så var aldrig ensam. Men jag ångrar inte resan även om den var fruktansvärt tuff! Jag är istället så glad över att jag fick träffa 100 åringen troligen för sista gången och få krama om henne en massa. Min färgglada förebild som älskar färg lika mycket som jag och som trots sitt tuffa liv alltid varit så himla positiv i allt. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över i veckan. kramiz<3 
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Fått överraska en hundraåring och dessutom fått sett och hållit
i det kungliga brevet alla 100 åringar får.
 
 Äntligen fått tag på nya träningskläder.
 
 Lyssnat klart på en ljudbok.
 
 Haft så mysiga dagar med Elwii och min far.
 
Jag har insett att jag börjat älska dricka en kopp
latte då och då.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0