♥Veckans Stolthet/Glädje v.25♥

Hej på er!
 
Då var ännu en vecka slut och det är dags att sammanfatta den. Denna veckan har varit relativt bra och den starta med ett lyckat uppföljning med läkaren. Jag ska fortsätta med den nya medicinen fram till i höst för att verkligen kunna ge den en ärlig chans då jag gått såpass länge med spänningarna i nacke/axlar. I helgen som var valde jag även boka in en välbehövig massagetid, kan dock säga att det var ingen avslappnande massage jag var för ont gjorde det. Men jag vet också det är det enda sättet att lindra smärtan är att våga möta punkterna som gör svinont. Dagarna efter kände man sig bra mör men inget som påverka mitt lugna midsommarfirande ändå. Så jag är nöjd med besöket och hoppas kunna gå tillbaka dit om inte allt för länge. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Hade ett bra uppföljningssamtal med läkaren.
 
 Kom iväg på en välbehövlig massage.
 
 Midsommarafton firandes med min bror och hans familj.
 
 Njutit enormt av att få vara på ön ett par dagar.
 
Orkat läsa lite i en bok.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0