♥Veckans Stolthet/Glädje v.26♥

Tjo!
 
 Då har ännu en vecka sprungit förbi på gott och ont. Denna veckan gick till en början rätt bra och vädret har varit helt magiskt med sol och värme. Jag har känt mig förvånadsvärt pepp och glad under veckan. Men den känslan fick ett tråkitgt slut på min födelsedag idag som vart en riktigt skit dag att fylla år på. Vi hade som tur inget firande inplanerat och tur var väl det. Först fick ja veta att min farbror behövt åka in akut till sjukhuset för att ett par timmar senare få samtal om att min pappas faster A gått bort. Hon blev 100 år gammal. Men det gör ändå ont att veta att jag aldrig kommer få höra hennes glada röst igen eller få krama om henne. Men känner också en tacksamhet att jag kunde närvara på hennes hundra årsdag och därmed få en sista stund med henne.
 
Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Ett inlägg jag vet att hon hade varit glad över att jag håller på med varje söndag. För är det någon som försökte se positivt i allt det svåra så var det hon. Kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Kommit iväg på en liten utflykt utanför stan.
 
 Haft besök av min underbara kompis J.
 
 Hängt på balkongen i solen och läst bok.
 
 Ätit sushi en sista gång innan semstern.
 
Fått tag på 2 nya t-shirtar.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0