♥Veckans Stolthet/Glädje v.35♥

Hej!
 
 Denna veckan fick starta extremt lugnt för min del då jag visste att jag på Fredag och Lördagkväll skulle iväg på konserter i kyrkan. Något jag har längtat efter att få uppleva men även fruktat lite inför då jag vet att dessa utflykter tar enormt på krafterna och kroppen. Men det är bara en gång om året jag oftast kommer iväg till något så stort så det betyder också väldigt mycket för mig. Jag lyckdes i alla fall vila mig tilllräckligt innan så jag klarade av konsterterna och hade det helt fantastiskt i kyrkan. Sen kan man inte undgå att jag nu för lida för det idag och de kommande veckorna. Men trots att kroppen nu mår skit så kommer jag bära med mig dessa två kvällar länge. Det var helt magiskt att få uppleva dessa konsterter. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över i veckan:
 
 Fått höra en fullsatt kyrka sjunga med till Coldplays låt "Fix You".
Det var magi!
 
 Fått en helg med syrran och lilla Z.
 
 Pärlat armband till organisationen Suicide Zero som kommer säljas
på deras hemsida.
 
 Vart duktig på att ta mina viktiga vilostunder.
 
 Vädret har varit så härligt!
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0