♥Veckans Stolthet/Glädje v.36♥

Tjo!
 
 Så var det dags att sammanfatta ännu en vecka och denna startade jag fasktiskt med att följa med min mamma till tandläkaren som stöd. Jag måste vart extremt duktig som stöd för mamma för dem misstog mig för ledsagare. Men, men det tog jag nästan bara som en komplimang faktiskt. I vår familj stöttar vi varann om det så behövs, så ingen konstigt alls att finnas där när mamma behöver stöd så många gånger som hon följt med mig på mina vårdbesök. I onsdags hade jag läkarsamtal per telefon något som gick jätte bra som vanligt nu för tiden. Vi tog återigen beslut om att höja ena medicinen med 5mg för att de ska bli mindre antal tabletter att svälja för mig. Så vi får väl se hur kroppen ragerar på det. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över i veckan:
 
 Vart iväg på fotvård.
 
 Njutit av senommarvärmen ute på ön.
 
 Ätit picknick på berget med mina föräldrar och Elwii.
 
 Fått tag på en super fin diamond painting-tavla.
 
 Inte behövt vara eller känna mig ensam.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0