♥Veckans Stolthet/Glädje v.37♥

Hej på er!
 
Då har ännu en vecka flugit förbi och det är dags att slå ihop en sammanfattning om dagarna som gått. Denna veckan började med att behöva ta sig igenom en dag som brukar bli en riktigt tuff dag för mig nämligen Suicidpreventiva dagen. Smärtsam påminnelse om alla man förlorat längst med åren. Detta år klarade jag mig dock från att bryta ihop totalt. Jag tände som vanligt mitt änglaljus och tände även ett digitalt ljus i vanlig ordning. I övrigt försökte jag bara minnas alla fina stunder vi fick och påminnas om vilken jävla power dem personerna är i mig. Dem vackra änglarna bor för evigt mitt hjärta. Här kommer fem saker som gjort mig stolt/glad men också tacksam denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över i veckan:
 
 Min syster med hennes 2 små kom förbi en stund.
 
 Hälsat på min bror och hans familj.
 
 Ätit en ljuvlig pastarätt med Elwii.
 
 Vilat massor och försökt stanna upp en stund.
 
 Ringde vc igen angående att sänka dosen igen på medicinen vi
försökte höja. Jag mådde skit av den "lilla" höjningen!
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0