TRÖTT är fel ord!

Heej på er alla läsare!

För ett par dagar sen kom boken som jag beställt från rme.nu. Jag har precis börjat läsa lite ur den, men konstigt nog kände jag igen mig redan efter ett par rader.  "Tröttheten är det tydligaste och mest handikappande symtomet, men långt ifrån de enda." Varför jag nämner detta nu är för att jag har börjat få många kommentarer som "vi alla är trötta" eller "lägg dej tidiagre då". Jag kan inte vila eller sova bort min trötthet, men kan hindra den från att bli sämre. Jag har mer symtom än bara en jobbig trötthet som hänger på axeln hela dagarna. Jag har en smärta som inte går att få bort och lever ständigt med "influensa" liknande symtom, såsom Feber, kliande i halsen och mycket mer. TRÖTT är fel ord!!!

Det här är bara början på en lång kamp:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0