Smärtlindrings Tips

Hej på er!
 
I måndags var jag inne på apoteket hjärtat för att se om dom hade något som kunde lindra de svåra smärtorna i ledern och det sluta med att jag kom ut med en "Nexcare - coldhot classic" i hopp om att de ska hjälp mig stå ut med smärtorna. Den har faktisk lindrat mina smärtor i höfterna trots att jag bara haft den ett par dagar. Kramiz<3
 
Nexcare - coldhot classic är en dyna som kan användas både som värmande eller kylande omslag. Den kan användas på områden som t.e.x. till led och muskelsmärtor, reumatisk värk, mensvärkm.m.. Dynan kan återanvändas och kyls i frysen eller värms i kokande vatten eller så i microvågsugnen. Den kostar ungefär 80kr men absolut värt då den går att återanvända.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0