Mitt favorithjälpmedel just nu

Tjo!
 
Den senaste veckan har jag använt min "andningstränare/inhalator" minst 1-2 ggr/dag och det har gjort underverk för mig! Den har gjort att jag lättare kan hosta upp det sega slemmet som gör att jag blir hes/tappar rösten. Dock blir jag fortfarande hes när jag använt rösten mycket, vilket beror på ME:en.
 
Maskinen kosta ca 1500kr nu , men jag måste säga att för mig var den värd de pengarna. Jag har ju provat slemlösande mediciner m.m...men inget har fungerat tillräckligt bra. Så Känns underbart skönt att äntligen hittat nått som hjälper mig med slemmet. Nu gäller det bara att försöka hitta något som fungerar mot de hemska nervsmärtorna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0