Vi behöver din hjälp!

Sprid kunskap och stöd forskningen!
 
Tillsammans kan vi bryta tystnaden och sprida kunskap. Nu behöver vi din hjälp, så vi i framtiden kan finna lindring och botemedel till denna elaka sjukdom som drabbar män, kvinnor och barn i alla åldrar.
 
Jag var bara ett barn på 12 år när jag insjukna och det dröjde ytterligare 7 år innan jag fick diagnosen ställd på en klinik i Mölndal. Varje dag sen jag insjukna har vart en lång kamp om att klara en kvart i taget och det är så många av oss drabbade har det.
 
Glöm inte bort att den 12 Maj är det internationella ME/CFS - dagen.
 
Stort tack till alla ni som Sprider kunskap och stödjer forskningen kring denna svåra sjukdom! Styrkekramiz i mängder<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Smiley heart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0