Äntligen frisk luft!

Hej!
 
Ny dag är här och jag känner mig något sliten i kroppen idag, men jag har lite som måste bli gjort så får bita ihop tills det är dags att sova middag helt enkelt. Jag måste bland annat gå till biblioteket och lämna tillbaka barnböckerna som lånades sist vi hade barn här. Sen skulle jag behöva duscha håret om jag nu får ork över till det.
 
Det ska iallafall bli skönt att få komma ut lite för nu har det gått 6 dagar sen jag lämna lägenheten sist. Vilket känns skrämmande men samtidigt har jag haft infektion i kroppen så det är inte jätte konstigt att jag inte orkat ta mig ut. Jag älskar ju att vara ute i naturen för det ger en härlig frihetskänsla, så man önska verkligen att man hade ork varje dag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Åh vad skönt att komma ut :D

Svar: Ja, det var underbart att få komma ut lite i solen med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-27 @ 10:56:09
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0