Börjar komma tillbaka...

Goddag!
 
Idag känner jag mig lättad på nått konstigt sätt och gårdagen fick ett fint avslut trots alla tårar. Jag kommer inom kort berätta vad som faktiskt fick min dag till att vända till det bättre. Men just nu vill jag låta det förbli lite hemligt av flera skäl. Men jag kan säga att jag behövde den vändpunkten för att kunna gå vidare i kampen.
 
Jag har tänkt sätta på någon härlig barnfilm nu och måla en stund innan det återigen dags att vila middag. Jag börja måla lite redan igårkväll och det känns fantastiskt kul att vara tillbaka på banan igen för det var ett tag sen jag hade ork över till en aktivitet. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

💖💖💖

Svar: kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-25 @ 14:26:24
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Ida

Kul och måla :)

Svar: ja det är så rogivande med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-25 @ 16:26:04
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Jozzan

Väldens bästa Lilla Syster, Moster & stora syster och Faster💖

Svar: Älskade syster du är också en fantastiskt Stora syster och faster <3 älskar dig i massor<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-25 @ 17:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0