Infektion har slagit till!

Godmorgon!
 
Imorse vakna jag upp och var jätte torr i halsen, så det är nog en förkylning på ingång. Jag har dock inte någon feber än, vilket gör att jag ändå lär trotsa kroppen för att få komma iväg och bowla om det nu finns lediga banor. Då jag sett framemot denna dag i flera veckor nu känns det viktigt för mig att försöka genomföra ett av mina mål med året. Jag vägrar ställa in idag!
 
Dessutom har jag nu gått på behandlingen 15 veckor och utslagen är nästintill helt borta. Det dyker fortfarande upp nya då och då, men dem läker på bara ett par dagar jämför med tidigare då ett utslag kunde ta flera veckor att bli av med. Det går därmed i rätt riktining och nu känns det inte långt kvar innan jag är färdigbehandlad. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0