Leva och Fungera mässan...

Hej på er!
 
Idag har jag mest tänkt vila upp mig inför morgondagen äventyr samt även planera och packa det sista som måste med. Jag får ju inte glömma entrébiljetterna till Leva & Fungera mässan i Göteborg och inte heller mina viktiga mediciner som ska tas runt 14:00 varje dag. Det ska bli så roligt att komma iväg på detta! kramiz<3
 
Leva & Fungera mässan:
Är en mötesplats för hjälpmedel och tillgänglighet. Man får otroligt mycket tips och man lär sig vad för olika hjälpmedel som finns där ute. Det var bland annat på denna mässan för 2 årsen jag fick tips om mina värmehandskar som jag idag älskar. Har man möjlighet så tycker jag absolut man ska gå på denna mässan. Det är kostnadsfri entré, men man måste registera sig för att få sitt entrékortet och det kan man göra här där kan man även läsa mer om mässan som pågår mellan 4-6 april 2017.
 
Någon mer av er läsare som tänkt gå på Leva & fungera mässan i Göteborg?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-04-04 @ 20:48:02
URL: http://nouw.com/matildardn
Nilla

Hm, man kanske skulle försöka skrapa ihop lite energi och gå.

Svar: Absolut eller om du har någon nära som kan gå dit om du själv inte klarar det. För det är som sagt rätt påfrestande för kroppen med alla intryck och så. Men man får väldigt mycket tips på vad för hjälpmedel som finns där ute som man aldrig hört talas om. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-04 @ 20:59:15
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
The Queenie

Skönt att få komma iväg lite :D

Svar: Ja det ska bli otroligt roligt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-05 @ 08:14:12
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0