Tårarna var bra för mig...

Goddag!
 
Kom precis hem från månadens sjukhuskontroll för provtagning. Jag har dock svårt att komma upp tidigt då illameåndet stället till det. Men jag har klarat mig rätt bra ändå. Hoppas bara labbet tog rätt prover denna gång så jag slipper återvända. För det är en projekt som tar på energin.
 
Jag känner mig även lite bättre till mods idag, så gårdagens tårar gjorde nog gott för en gång skull. Jag känner mig betydligt mycket starkare för att orka kämpa vidare trots den tuffa motgången som jag just nu går igenom. Ibland måste man helt enkelt våga brista ut för att samla nya krafter. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queens Diary

Vad skönt att det känns lite bättre idag :)

Svar: Ja tårar behövs nog tömmas ut lite då och då. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-19 @ 15:11:42
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0