Behandlingsvecka 33 är här...

Hej!
 
Idag kan vara sista dagen på behandling eller så blir det förlängt. Spänningen över att få reda på vilket det blir gör mig alldeles tokig. Tänkt så är denna dag min målgång av behandlingen för mina svåra hudutslag jag haft sen tonåren. Jag hoppas verkligen inte utslagen på kroppen kommer tillbaka efter avslutad kur, men man vet aldrig. Men skulle det vara så att de kommer tillbaks vet jag även att jag klarar av att genomföra behandlingen en gång till.
 
Eftersom jag ska resa iväg över ett dygn nu pga begravning så kommer jag förmodligen inte kunna ge resultatet av läkarsamtalet här på bloggen fören i helgen. Men är ni riktigt nyfikna kan ni alltid kolla in min Instagram "prinsessanjenniey" där jag ska försöka hålla er uppdaterade hur det gick. Hoppas bara täckning under bilresan är hyfsat bra. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0