Dagen kommer bli tuff....

Goddag!
 
Tidigt imorse gick jag och la mig intill tösen så hon skulle slippa vakna upp ensam. Hon vakna till efter en stund och tittar på mig förvånade innan hon somnar om. Vi klev inte upp ur sängen fören halv 12 då hon kände sig små hungrig.
 
Jag mår egentligen ingen vidare idag då slembildningen har blivit ännu värre jämför med igår. Men jag ska försöka få vardagen flyta på även om jag i omgångar får kämpa för att få luft. Efter lunchen sen ska jag ta slemlösande och inhalera innan jag ska iväg och träffa bästisen en stund. I övrigt blir nog min dag rätt lugn skulle jag tro. kramiz<3
 
Jag och E påväg hem från sjukhuset igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joanna-Livet med psykisk ohälsa

Hoppas att det känns bättre snart

Svar: Ja vi får hoppas det. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-08 @ 13:36:11
URL: http://www.joannahalvardsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0