Går in i vecka 32 Idag!

Hej på er!
 
Ni anar inte hur glad jag är över att det förhoppningvis bara är ca 2 veckor kvar på denna tuffa behandling jag gått på sen början av året. Jag hoppas verkligen kroppen kan återhämta sig allt eftersom sen så jag slipper vakna upp med näseblod eller extrema nervsmärtor från topp till tå. Det jag längtar mest efter är att sluta flagna om huden för det svider sjukt myckert att ha kläder på sig just nu.
 
Jag är snart i mål med min Isotretinoin kur och jag vet fortfarande inte hur jag ska fira det. Men nått kul ska jag nog hitta på för det är jag värd efter alla dessa veckor av kämpande för att hålla gnistan uppe. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Skönt att du snart är i mål :)

Svar: helt sjukt att man kommit så långt när man knappt trodde man skulle stå ut en månad. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-17 @ 15:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0