Inte på topp men kämpar på...

Tjo på er!
 
Nu börjar kroppen bli extremt sliten och dessutom ska jag nog snart få mensen igen. Så känner mig rätt utslagen och smärtpåverkad som bara den just nu.
 
Barnen får mig iallafall hålla humöret uppe även om det är tufft vissa stunder när smärtorna är dom värst. Tänkte jag skulle försöka ta en lite kortare promenad sen och känner jag barnen rätt kommer några av dem också vilja följa med. Kramiz❤
 
 
Fått ännu mer Babygos idag😍
 
Puss  & kramiz // Jenniey 
 


Kommentarer
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-08-14 @ 13:35:28
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0